مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی مطبوعاتی میرالم پیانیچ ! حالا فهمیدم که چرا یوونتوس برترین تیم است

مصاحبه ی مطبوعاتی میرالم پیانیچ ! حالا فهمیدم که چرا یوونتوس برترین تیم است

میرالم پیانیچ ستاره ی بوسنیایی باشگاه یوونتوس در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. وی در ابتدا به سال های خوبی در رم سپری کرده بود اشاره کرد و سپس به اهداف بزرگ خود با یووه گفت:

 

اگر دوباره به ورزشگاه المپیکو رم برم بسیار خوشحال خواهم شد ولی قطعا بازی عجیبی خواهم داشت زیرا سال های بی نظیری را در این تیم سپری کرده ام ولی حالا باید با پیراهن تیمی دیگر در مقابل آنها بازی کنم و قطعا تمام تمرکز و حواس من باید بر روی موفقیت در لباس جدید باشد. در آن شهر و تیم هوادارانی باورنکردنی وجود داشتند و من دوست های بسیار زیادی داشتم و جدایی از انها سخت بود. وقتی به این باشگاه آمدم و شرایط را بررسی کردم، متوجه شدم که چرا در رم بالاتر از یووه قرار گرفتن  اینقدر دشوار بود. در گذشته تنها از بیرون این باشگاه را می شناختم اما حالا به درون باشگاه امده ام و همه چیز را متوجه شدم.

 

 

بی تردید من سال های فوق العاده ای را در رم سپری کردم و همیشه و هر کجا که باشم احترام فوق العاده ای برای این تیم قائل هستم. قطعا این جدایی برای من راحت نبود زیرا 5 سال بی نظیر در رم داشتم ولی حالا به یوونتوس پیوسته ام.

 

وی در ادامه گفت:

 

فوتبال همین است، شما یک روز در تیمی هستید و بعد از آن تیم خود را تغییر می دهید و از این موارد زیاد بوده است، من اکنون از بودن در تیم یوونتوس بسیار خوشحال هستم و با هدف های بزرگی پا به این تیم گذاشته ام. من برای کسب جام های زیادی به اینجا امده ام و مطمئن هستم که همه به من کمک خواهند کرد تا بازیکن بهتری شوم. من از تصمیم خود مطمئن هستم و در آن تردیدی ندارم.

 

 

باشگاه یوونتوس، تیمی است که روش و هدف های مشخص و درستی دارد و شما در این باشگاه احساس فوق العاده ای دارید و می توانید به معنای واقعی پیشرفت کنید و بازیکن کامل تری شوید. من قبل از آمدن به یوونتوس با سرمربی و کاپیتان تیم در ارتباط بودم و از انها تقدیر کردم به خاطر سال های خوبی که در رم داشته ام و اعلام کردم که تصمیم نهایی خود را برای رفتن به یوونتوس گرفته ام.

 

ستاره ی بوسنیایی به موضوع دیگری پرداخت و گفت:

 

در گام اول مهم ترین موضوع برای ما این است که بتوانیم موفقیت های قبلی را ادامه دهیم و بتوانیم جام های گذشته را تکرار کنیم. در یوونتوس این فسلفه وجود دارد که شما همیشه باید پیروز باشید و ما در تمام بازی ها به دنبال برتری هستیم و تمامی جام ها را هم می خواهیم، فرقی نمی کند کوپا باشد یا لیگ قهرمانان اروپا، در تمامی بازی ها با این هدف به میدان می رویم. فتح ششمین اسکودتو برای این باشگاه می تواند فوق العاده باشد و یک تاریخ نویسی جدید است.

 

 

با سرمربی تیم صحبت هایی داشته ام ولی باید تلاش کنم تا شناخت بیشتری نسبت به او پیدا کنم و در مورد جایگاهم در تیم با او هم صحبت شوم. ما در حال حاضر سخت در تلاش هستیم تا خود را برای بازی ها اماده کنیم و بتوانیم نمایشی فوق العاده داشته باشیم.

 

پیرلو موضوع بعدی بود که این بازیکن به او پرداخت:

 

بدون شک او یک بازیکن بزرگ است و همواره یکی از بهترین هافبک های ایتالیا بوده و بدون شک یک الگو برای من می باشد اما اصلا از او تقلید نمی کنم. طبیعتا تفاوت هایی بین من و او وجود دارد اما من به دستورات سرمربی گوش می دهم و درخواست های او را در زمین پیاده می کنم. مقایسه با پیرلو فوق العاده است اما خوب تفاوت های وجود دارد و سبک بازی من به طور کل با او فرق دارد. او یک استثنا بود اما من تنها می توانم تلاش کنم تا برای تیمم مفید باشم.

 

وی به درخواست یووه نیز اشاره کرد و گفت:

 

باشگاه من را به خدمت گرفت زیرا بر این باور بودند که من می توانم بازیکن مفیدی برای آنها باشم، پس من از تمام توان و نیروی خود بهره می گیرم تا بتوانم به بهترین بازیکن برای این تیم تبدیل شوم و شایستگی های خود را به نمایش بگذارم. من حس فوق العاده ای از پیوستن به یوونتوس دارم و از همان روز اول به معنای واقعی احساس کردم که به باشگاهی بزرگ پیوسته ام، بازیکنان و مربیانی بزرگ که خوش امدگویی آنها برای من بسیار ارزشمند بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: